subota, 22. travnja 2017.

2008 GGODINE OSTAVIO SAM ŽENU NAKON 3 GODINE BRAKA SAMO IZ RAZLOGA....


2008 godine ostavio sam ženu nakon 3 godine braka samo iz razloga što nije mogla da ostane trudna. Iz bogate sam porodice i jednostavno mnogo mi je bitno da imam nasljednika, da se moje “loza” nastavi. U toj mojoj odluci su me podržavali i mama i tata. Mnogo sam volio tu moju bivšu ženu, ali jednostavno morao sam, nije bilo drugog načina. Samo par mjeseci kasnije ona je otišla u Njemačku. Od tada se nismo ni vidili ni čuli… Jučer sam je vidio sa njenim novim mužem i dvoje djece, stariji sin joj ima oko 7-8 godina i mnogo liči na mene kada sam bio klinac. Kroz glavu mi je prošlo da je možda moj, da je možda bila trudna kada sam je otjerao, zastao sam da je pitam, a ona je pored mene sa svojim mužom i djecom prošla kao da me nema, kao da nisamo bili godinama zajedno. Ne znam šta da mislim, šta da radim… neprestano
razmišljam o njoj i tom klincu… da li je moguće??? Sa jedne strane bih volio da je moj sin, a sa druge :(… mislim da bi me to ubilo.


0 komentari