subota, 22. travnja 2017.

Djevojka se udala za PENZIONERA MILIONERA, a onda je saznala naužasniju istinu i NIJE GA OSTAVILA!

Image result for Djevojka se udala za PENZIONERA MILIONERA, a onda je saznala naužasniju istinu i NIJE GA OSTAVILA!
Kada se jedna djevojka (24) udala za milionera (68), uslijedio je pravi šok. Ispostavilo se da je
čovjek njenih snova zapravo njen djed. Ova Djevojka koja je željela da ostane anonimna, udala
se prije tri mjeseca.
Ona je naišla na užasavajuće otkriće nakon što je prelistala njegove porodične albume.
Primjetila je sliku svog oca, sa kojim je njen sadašnji muž izgubio kontakt nakon što mu se brak
raspao.
Njih dvoje nisu znali da su u srodstvu, kada su se prvi put upoznali preko jednog web sajta gdje
stariji muškarci traže ljubav.
– Na sajtu je bilo puno profila privlačnih mladih djevojaka. Osjetio sam nešto čudno kada sam
vidio njenu fotografiju. Bio je to dežavu osjećaj, ali nisam mogao da zaključim zašto mi je bila
toliko poznata. Osjetili smo povezanost, od momenta kada je ušla u restoran – izjavio je njen
muž.
– Kada sam vidjela sliku mog oca u onom albumu, preplavio me je neki osjećaj očaja – rekla je
mlada djevojka.
Odlučili su da ostanu zajedno uprkost ovom nevjerovatnom otkriću.
– Osjećam jaku povezanost, tako da nas nešto poput ovoga ne bi moglo rastaviti – rekla je ona.

0 komentari