četvrtak, 20. travnja 2017.

NEDAVNO SAM SE UPOZNALA SA DEČKOM KOJI JE LIJEP, ZGODAN, FAKULTETSKI OBRAZOVAN...


Nedavno sam se upoznala sa dečkom koji je lijep, zgodan, fakultetski obrazovan, zreo(33god.)… Upaznamo se mi, sve super, međutim poslije prvog izlaska meni u novčaniku nema para. Naravno, pomislila sam da su mi negdje ispale ili šta već.



Drugi put, dođe on kod mene. Opet sve super, povezali se, dubokoumne intimne teme pale i
sve je bilo bajno. Otišao dečko kući kad ono šok. Otvaram orman gde mi je stajala tašna sa novčanikom a novčanik van nje, opet prazan.



 Pa ja ne mogu da verujem da se neko spušta na to… Nisu neke velike pare u pitanju, sve ukupno oko 3000din., ništa u kući ne fali od stvari. Prosto mi nije jasno zašto. Tako da djevojke, pamet u glavu a novčanik samo na oku!

0 komentari