petak, 21. travnja 2017.

TKO VOLI KREMASTE KOLAČ OVAJ ĆE GA KOLAČ RASPAMETITI SVOJIM UKUSOM


Sastojci
biskvit
10 dkg sjeckani prženi lješnjak
7 bjelanjaka
15 dkg šećera
1 dl ulja
7 žlica brašna
1 prašak za pecivo



krema
7 žumanjaka
7 dl mlijeka
7 žlica šećera
2 vrećice puding od vanilije
250 g maslaca ili margarina
glazura
20 dkg čokolade
10 dkg maslaca
malo ulja
i još
1 nutela
20 dkg pettit beure keksa

Priprema
1.
Na lim za pečenje 30×40 stavi pek papir i na njega rasporedi ravnomjerno lješnjake.
2.
Ulupaj čvrsti snijeg od bjelanjka i šećera, zatim dodaj ulje, te na kraju lagano kuhačom umiješaj brašno s pp.
3.
Stavi peći u zagrijanu rernu na 180 C 15 minuta.



4.
Kada je biskvit ispečen okreni da lješnjaci budu gore, te premaži nutelom.
5.
Kekse umoči u vruće mlijeko, te složi preko nutele.
6.
Skuhaj kremu, te u hladno dodaj izrađeni maslac, te ju premaži po keksima.
7.
odozo glazura ili tko voli šlag.
8.
SAMO DA NAPOMENEM: ovaj put sam u kremu dodala 10 dkg maslaca i 2 dl slatkog vrhnja..........
meni savršena kombinacija, pogotovo ako kolač ne mora stajati više dana.
Posluživanje
meni je osobno bolja glazura, ali tko voli više šlag može i njega stavit umjesto glazure.
ovaj put sam skuhala kremu kako piše i u gotovu kremu sam dodala 250 g čokolade s 50% kakaa, oko 100g maslaca i na kraju 350 ml vrhnja .......... krema je nešto posebno.

0 komentari