utorak, 25. travnja 2017.

UŽASNO: Pogledajte šta su joj URADILI u porodilištu dok je rađala! Ovo je razbijesnilo sve mame!


Jedna žena je nedavno doživjela šokantno iskustvo. Kako tvrdi, njeno dijete je rođeno mrtvo jer doktor nije želio napraviti carski rez.

“Ovo nije ugodno za čitati, ali želim da upozorim i pomognem svim mamama”, rekla je na početku priče ova žena.

U odjeljenju za porođaje bila je u 5 u jutro, a u 7:30 su joj probili vodenjak i dali drip. Bila je otvorena 4 prsta punih 13 sati prije nego što je porođaj započeo…

Ona tvrdi da su joj za to vrijeme govorili ružne riječi i vrijeđali je. U 16 sati potpisala je carski rez ali doktor joj je rekao da “mu se ne da zajeb***** sa tim”. Možete li zamisliti?!

U pola 9 počeo je pakao. Doktor ju je tjerao da skače na pilates lopti unatoč tome što mu je ona govorila da joj se vrti i da nije dobro nikako.

“Vratili su me na sto za porađanje u 20.30 sati i onda počinje pravi pakao. Tri puta skakanje po stomaku da bi moja beba izašla van. Kada je izašla uopšte se nije čuo plač, jer beba nije bila živa. Par minuta prije toga čula sam njegove posljednje otkucaje srca. Okupilo se 10 doktora oko mog mrtvog sina, a ja sam ležala na stolu sva krvava”…

Ova majka je 100% sigurna da bi njeno dijete ostalo živo da se napravio carski rez.

Šta vi mislite o ovakvom ponašanju doktora?

Izvor: megagiga.info

0 komentari