utorak, 25. travnja 2017.

ŽENA ME OSTAVILA JER SAM UDARIO NAŠU KĆER OD 17 GODINA...

Image result for Žena me ostavila jer sam udario našu kćer od 17 godina..
Žena me ostavila jer sam udario našu kćer od 17 godina.. Imao sam vrlo dobar razlog. Ženu je nazvala kučkom, mene stokom i pljunula je na nas, jer je nismo pustili s prijateljima u klub… Ne kajem se zbog svog postupka, zapravo žalim što je nisam od malena učio pameti. Jedino mi je žao što moja žena još trpi kćerkine ispade i vrijeđanja.



Imam 16 godina, od rođenja pa do sada moj život je borba. Sa samo jednu ipo godinu borila sam se sa opakom bolešću iz koje sam se jedva izvukla hvala Bogu. Nakon 10 godina moja mama doživela je moždani udar i u potpunosti izgubila pamćenje. Zamislite situaciju gde vas rođena majka ne može prepoznati nešto najgore. Trebalo joj je vremena i vremena da povrati svoje pamćenje, jedva se izvukla.


I na kraju pre 8 meseci sam izgubila tatu iako u poslednje vreme nisam bila u najboljim odnosima s njim, bilo mi je mnogo teško i idalje se nisam pomirila s tim da ga više nema, mnogo ga volim i sve bih dala da može da se vrati i da sve počnemo ispočetka, ali ne može. Pitam se dokle će više da mi se dešavaju loše stvari.

0 komentari