ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

MAKARONS – OVAJ MI KOLAČIĆ JEDNOSTAVNO UVEK USPE I ISPADNE SAVRŠENO!


SASTOJCI
4 kom. bjelancat
240gr. šećer u prah
2 žličice gorkog kakaa
100 gr. mljevenih badema
100 gr. šećer
fil



100ml. slatkog vrhnja
200gr. čokolade
a može
3-4 žlica Lino lada nougat

PRIPREMA
Kada želite praviti ove kolačiće,najpre odeliti  belancat od žumancat i ostavite najmanje 5 saati,a najviše 8 saati na sobnoj temperaturi.
Ja sam to uradila izutra,a predvečer hi spremala.
Belanke izmikasti mikserom. Čim malo zapjene,dodajte šećer u tri navrata.Znači dodajte pa izmiksajte pa opet dodajte i tako tri puta.Kada belance postane čvrsto,izključiti mikser.
Ja bademe nisam blansirala,a ko želi može. Meni su bolje u ljusci jer mi makaronsi bolje izgledaju.Bademe sam samo sto bolje izmljela da bude što sitnije.
Sve sastojke koje dodavate prosijajte ih,jer posle neće imat grudvice i biće bolje za dalju obradu.Prvo dodajte šećer u prah.Nemešajte ništa već odma dodajte prosejane bademe i na kraju kakao.
Sve to lepo silikonskom špatulom promešajte laganim koracima da ne bi izašao vazduh iz belancadi.
Okretajte špatulu od dole-nagore kao da preklapljate. Mnogo je bitan ovaj korak (lagano mešanje) da ne bi belanjak splahnuo.
Trebate da mešate dotle dok kada podignete špatulu od nje se sliva belanjak kao lava.Nesme da mešate previše,treba da se sliva da kada padne,neosane vrh već da bude mazno na površini.
Vako izgleda taj vrh i to nesme da bude.



Stavite u vrećicu fil,te odstraniti malo vrh i cipajte u silikonske kalupe ili na pek papir.Sipajte na razmak jer tokom pečenja narastu pa da ne bi se zalepile.
Ostavite vako nek se suše saat ipol.Znaćete da su spremne za pečenje kada dodirnete makarons neostane vam ništa na ruci.
Dok vam se suše makaronsi,vi uključite pećnicu na 150 stepeni da se greje i odma da počnete hi pec.Pecite 15 min.sve zavisi od vaše pećnice.
Znaćete da su gotove kada hi dodirnete,a one su tvrde.Jer ako nisu dovoljno pečene onda su meke i mrda him se tlo.
Tokom pečenja trebalo bi vam se pojaviti ovaj tako zvani prsten i to označava da su vam makaronsi uspeli.
Potom lepite ih sa kremom.
Krema
Zagrejte slatko vrnje do vrenja,te dodati čokoladu iseckanu na sitne kocice.
Mešajte vrnje dok vam se otopi čokoada,te kad se ohladi i malo stisne filujte makaronse te hi spajajte.
Redajte ih u kutiju sa poklopcem i tako može da ostanu do 7 dana….naravno ako prežive.
POSLUZIVANJE
E sad…..dupla doza mi nikad,one bele makaronse.
Ako želite hi praviti duplo,spremajte ih odvojeno,prvo jednu pa drugu,jer tako vam sigurno uspe.
Bademe neblansiram,to sam gore navela.
U silikonskom kalupu mi nikad neuspeju pa zato hi spremam na pek papir. Kolko puta sam do sada napravila u kalupu,nikada nisam hi mogla izvaditi,sve su mi bile zalepljene ili žive,a gore počele da rumene.Najverovatnije nešto neumem sa silikonom.
A fil nikad nepravim sa vrhnjem i čokoladom,već mažem sa lino ladom i to mi je super ukus.
Izvor: coolinarika.com

0 komentari