subota, 13. svibnja 2017.

Usred svadbe zatražio razvod od novopečene supruge – evo i zašto!


Za novopečeni bračni par iz Saudijske Arabije dan njihova vjenčanja trebao je biti pun sreće i veselja, ali na kraju dana mladoženja je hitno zatražio razvod.

Sve je počelo kada je mladoženji predat buket s omotnicom u kojoj je bio USB stick. Pisala je i poruka mladoženji da pogleda fotografije svoje supruge. Kada ih je mladoženja pogledao, šokirao se jer je na njima njegova draga bila – gola, što je on shvatio kao prevaru i tražio je da se od nje odmah razvede, piše “Gulfnews.com”…

S mladenkom je, naime, četiri dana prije svadbe stupio u kontakt njen bivši koji je htio da izađe s njim. Zaprijetio joj je da će, ako ga odbije, njenom budućem suprugu otkriti njihovu vezu. Međutim, ona ga je odbila rekavši mu da se udaje i da on mora zaboraviti na njihovu prošlost. Rekla mu je i kako želi započeti novi život sa svojim mužem, te da želi postati majka i imati porodicu.



Nemilosrdni muškarac odlučio je osvetiti se baš na dan vjenčanja, što je rezultiralo i razvodom i skandalom. Svećenik koji je vjenčao par rekao je kako je ovo jedan od najbizarnijih slučajeva s kojima se susreo.

“Mladoženja mi je došao sljedećeg dana. Doživio je veliku emotivnu traumu, to je bio njegov najveći šok u životu i nije mogao podnijeti skandal”, rekao je svećenik.

Izvor: haber.ba

4 komentara:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem zato što kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju Vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž ostavio me je za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.GBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se kroz te podatke kontaktiraju Dr.GBAZARA TEMPLE; ( agbazara@gmail.com ) ili ga pozovite, WHATSAPP: ( +2348104102662 ).

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da bi kontaktirao Dr. Trust na WhatsApp: {14432813404} ili putem e-pošte na Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za cijeli svoj život ja nikada nisam vidio ništa što je radio bilo tako brzo, kao da je čarolija dr. Агбазары. Nakon kontakta s dr. Агбазарой sam počeo vjerovati u prièe da svaki novčić ima dvije strane. Kad je moj ljubavnik me napustio, ona se zakleo da nikada se ne vrate ko mi opet, ali, hvala Bogu, da uz pomoć Dr. Agbazara od mene moj ljubavnik natrag k meni u roku od 48 sati, i želim da i drugi ljudi, koji su slomljena srca, da se povežu s dr. Agbazara kroz te detalje ispod putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili preko WhatsApp na +2348104102662, onda možete vidjeti čudesa dr. Agbazara

    OdgovoriIzbriši

  4. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    OdgovoriIzbriši