ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

BRZA KEKS TORTA SA JOGURTOM I VIŠNJAMA ZA 15 MINUTA!


Najbolje od svega je što vam za ovu brzu tortu ne treba ni mikser, ni kuharsko umjeće a ni puno para. Dakle, torta pun pogodak. Kada vam dolaze iznenadni gosti eto ideje šta da im poslužite.

SASTOJCI :
– 7oo gr Petit beurre keksa
– 3oo gr mljevenog keksa





– 1l jogurta
– 2oo gr šećera u prahu
– 1 kesica vanilin šećera
– 1oo gr crne čokolade
– 35o gr višanja
– šlag po želji za dekoracijusastojci za tortu sa jogurtom

PRIPREMA :
Petit beurre izlomite na krupnije komade, dodajte mljeveni keks, vanilin šećer i šećer u prahu pa promješajte.keks torta





Masu prelijte jogurtom i dobro promješajte da se sve sjedini. Polovinu smjese izručiti u kalup srednje veličine i izravnati.kora za keks tortu sa jogurtom
Preko smjese od keksa i jogurta nožem narendati čokoladu.rendana čokolada
Staviti drugu polovinu smjese u koju ste umješali višnje.torta sa visnjama
Ostaviti da se stegne u frižideru oko pola sata prije služenja.
Na kraju tortu premazati šlagom po želji.
tajnisastojak.info…

1 komentar:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem zato što kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju Vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž ostavio me je za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.GBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se kroz te podatke kontaktiraju Dr.GBAZARA TEMPLE; ( agbazara@gmail.com ) ili ga pozovite, WHATSAPP: ( +2348104102662 ).

    OdgovoriIzbriši