petak, 23. lipnja 2017.

DIPLOMIRANA SAM PRAVNICA, ŠKOLOVALA SE, MUČILA DA BI NA KRAJU POSTALA...


Diplomirana sam pravnica, školovala se, mučila da bi na kraju postala obična domaćica. Sjedim kući, hranim trogodišnjeg sina, kuham, perem peglam... Život mi se počeo gaditi, nije da ne volim sina, ali... svaki dan u čeiri zida sa njim, previše...





Muž radi i njemu je lako, svaki dan sa kolegama, razgovara, ono nije mu dosadno, a ja :(... Zbog toga sam prije par mjeseci odlučila da krišom uzimam novac iz "šteka" za crne dane. Novac koji moj muž odvaja uzimam i njime plaćam moju sestričinu da me svremena na vrijeme zamijeni u kući. 2-3 puta sedmično je pozovem da se brine o mom sinu, da malo pospremi stan i tako to... a ja odem do grada sa starim frendicama na piće.





Naravno ona ništa ne govori mom mužu i to je naša mala tajna za koju je dobro plaćam :). Možda je malo neodgovorno od mene, ali štek je za crne dane, a meni crnji ne mogu doći...

0 komentari