ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVESTI: Moj otac kocka već 10 godina. Ne radi nigdje i samo ulazi u dugove…


Moj otac kocka već 10 godina. Ne radi nigdje i samo ulazi u dugove. Jednog dana došao je mami i rekao kako će da prestane sa kockanjem i kako bi bilo dobro da podigne kredit koji će zajedno otplaćivati jer mu je neki čovjek obećao posao i dobru platu. Mama naravno povjeruje u tu priču i podigne kredit. Dala mu je sve pare i rekao je da će vratiti sve dugove. Od tada je prošlo 3 godine, pare od kredita je iskockao a mama sada mora raditi dva posla da bi otplatila sve dugove i rate kredita. Mene jedva šalje u srednju školu i trudim se da budem što bolja i da pomognem svojoj majci. Teško mi pada svaki njen uzdah i suza. Dok je oca baš briga i za mene i za nju. Zato pažljivo birajte osobe s kojima ćete provest svoj život. Naravno nadam se da niko od vas nikad neće proživit ono što je moja majka.

0 komentari