utorak, 27. lipnja 2017.

ŽENA MI (NEVENČANA) ODLAZI U NS DA RADI NA SAJMU....


Žena mi (nevenčana) odlazi u NS da radi na sajmu. Ja sumnjam da se čuje sa bivšim ali ne mogu da je uhvatim u tome. Instaliram viber na računar i ugrabim priliku da ona ode da se kupa i ostavi svoj mobilni u sobi tako da sam uspeo da aktiviram na računaru njen viber…





Ona odlazi, voli me, ljubi me, sve je super. Nakon 3-4 dana: Uglavnom ona je krenula kući i videla njega da je prošao kolima i piše mu kako ne treba da telefonira dok vozi, on kao kreće nešto da se sprda tu, ona mu kaže da je umorna i da se masirala na nekoj mašini tu na sajmu, a on njoj odgovara kako ona ima dobar rad rukama i kako bi mu prijalo da ga ona izmasira kompletno. Ostao sam zabezeknut (mada sam očekivao tako nešto).





Trudna je 3 meseca, dete je moje. Živimo zajedno. Inače smo u vezi 12 godina sa par prekida od 2-3 godine ukupno. Ne znam šta da radimviše. Da nema deteta verovatno bih je ostavio. Slomljen sam.

0 komentari