srijeda, 5. srpnja 2017.

IMAM 24 GODINE I BIO SAM U PRODAVNICI SA MLAĐOM SESTROM.....


Imam 24 godine i bio sam u prodavnici sa mladjom sestrom sestrom (15).Jedna žena nas je pogledala i namrštila se zatim izašla iz prodavnice.Kada smo završili sa kupovinom ona je čekala ispred prodavnice, nisam pomislio da je čekala nas dok nije počela da viče:



’Sram te bilo pedofilu! Izlaziš sa djecom’.Pokušao sam da joj objasnim da mi je to sestra ali ona me nije slušala, i krenula je da me udara.Sestra je povukla da je makne sa mene a onda je žena usmjerila pažnju na nju i nazvala je svakakvim pogrdnim imenima i udarila joj šamar.



Tada sam pukao i udario sam ženu tako jako da se prevrnula.Nikad prije nisam udario žensku osobu ali se ne kajem jer ne smije niko da mi dira familiju nezavisno od pola.

0 komentari