četvrtak, 26. svibnja 2016.

LAGANA PITA ZA DORUČAK ILI RUČAK IZBOR JE VAŠ...


Sastojci
1 manja glavica crnog luka
100 g kuvane ili praške šunke
1/2 paprike, sitno isečene
1 kašičica vegete
1/2 kašičice bibera ili po ukusu
2 velika jaja



2 belanca
75 g brašna
1/2 kašičice praška za pecivo
330 ml mleka
75 g renadon belog čedar sira, ili nekog drugog tvrdog sira
1 kašika seckanog vlašca
1/4 kašičice i ili manje,soli

Priprema
1.
Uključirti rernu nas 190*C.
Okrugli kalup za kiš, veličine 25 cm ili bilo koji drugi kalup, podmazati uljem i ostaviti na stranu.
2.
U manji tiganj, propržiti luk i papriku, koje ste prethodno iseckali na manje kocke ( ja sam koristila mladi luk i papriku sam iseckala veoma sitno i nisam ih uopšte pržila, ako koristite luk u glavici, onda propržite) dok ne postane staklasto, dodati šunku, povegetiti, pobiberiti,sve dobro sjediniti i ostaviti na stranu da se ohladi.



3.
U velikoj posudi umutiti, žicom za mućenje, jaja i belanac,dodati brašno, prašak za pecivo i so,dodati mleko i 50 g rendanog sira.
Umešati propržen luk i dodati kašiku seckanog vlašca.Sve dobro sjediniti.
Sipati u podmazan kalup, ostatak rendanog sira posuti odozgore.
4.
Peći oko 30 do 35 minuta, dok vam sredina više nije žitka a stranice zlatno žuto pečene.
5.
Ostaviti 5 do 10 minuta da se ohladi, iseći na komade,poslužiti uz salatu po vašoj želji.
Posluživanje
Ja sam ih pravila u mini kalupićima za kiš i stavila sam ih na još jedan pleh, da mi slučajno ništa ne iscuri iz kalupa.
Ovaj kiš je vrlo sličan našoj ekspres ili španskoj piti

0 komentari