ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

(18+) ispovest – Shopping s curom


Bio je zanimljiv vikend, cura me nazvala i rekla da je sama kod kuće i da želi negdje ići. Rekao sam joj da odmah dolazim. Brzo sam se spremio i otišao kod nje. Pozdravili smo se i otišli. Kako smo došli u grad rekla je: “Mogli bi u trgovinu” rekao sam zašto ne i odveo ju u trgovinu. U trgovini je bila nova ljetna kolekcija i normalno, ona je sve morala isprobati, a ja sam sve gledao.

Oblačila je kombinaciju po kombinaciju i mene je to palilo sve više i više. Kada je obukla crvenu minicu i bijelu košuljicu nisam više mogao izdržati i uletio sam u kabinu i počeo joj trljati ribicu preko gaćica. Rekla je: “Nemoj, netko će ući”, na što sam ja rekao: “Ma boli me briga, tuca mi se i sad cu te tucat”. Brzo sam otkopčao hlače i izvadio ku*ac. Nisam čekao ni tren nego sam joj ga odmah stavio i počeo brzo tu*ati. Ona je pokušavala ne stenjati, ali nije mogla pa je izustila: “mmmm….ah..ah..ah”, to su čuli ljudi i znali su šta se događa.


  Ubrzo nakon toga došao je zaštitar i lupao nam na kabinu. Brzo sam spremio ku*ac i krenili smo van. Brzim korakom smo napustili trgovinu i zaputili se prema autu. Dok smo stigli do automobila ona je vec bila na*aljena. Sjeli smo u automobil i tek što smo krenuli počela mi je otkopčavati hlače i pušiti ku**c. Ja sam uživao, ali bilo se teško kontrolirati na vožnju dok mi ga je pu*ila. Vozio sam tako i došli smo pred zgradu, sad je već bila, kao i ja, vrlo na*aljena.



Uletili smo u stan i počeli se ljubiti, gurnio sam ju na krevet i pomaknuo ga*ice u stranu te joj počeo lizati ri*icu, lizao sam kao da ju nikad prije nisam vidio, več je bila vidno željna ku*ca pa sam prestao s lizanjem, ustao se te izvadio ku*ac i stavio ga u njenu vlažnu ri*icu. Počeo sam ju tucati prvo polako, a zatim sam ubrzao. Vrištala je koliko joj je dobro i govorila: “Tooo…ahhh…ahh…ah…samo tako…mmm”. To je bio dobar znak da joj paše. Nastavio sam ju tako tu**ti, kad je zazvonio netko na vrata. Pomislih si: “Pa dobro tko sad može smetat”. Prvo nisam htio otici otvoriti nego sam nastavio tucati svoju trenutnu curu, no taj netko je nastavio zvonit. Na kraju sam se obukao na brzaka i otišao otvoriti vrata.




  Otvorio sam vrata, a na vratima nije nikog bilo. Cuo sam klince kako trče po zgradi i zvone ljudima. Zalupio sam vratima i otišao do djevojke. Vidjela je da sam živčan. Uzeo sam ju grubo za bokove i okrenuo na sve četri. Rekao sam: “Želim te tu*at odozada, da uživam u pogledu na tvoju lijepu gu*u”. Samo se nacerila i prije nego je išta izustils moj ku*ac je več jako ulazio u njezinu sočnu ri*icu. Tucao sam ju brzo da stenje što glasnije. Lupio sam ju par puta po gu*i na što je zastenjala.

Pošto sam bio ljut nisam ju pitao hoće joj smetati ako ju tucam u g**u, nego sam samo izvadio iz njene vl*žne ri*ice i nabio joj ga odmah do kraja u gu*u. Zastenjala je, ali nije rekla ni riječ. Počeo sam ju tako tu*ati u gu*u. Tu*ao sam ju jako i vidio sam da ju boli, ali i da uživa. Stenjala je. Dok sam ju tako tucao lupio sam ju još par puta po gu*i. Malo sam se nagnuo naprijed i počeo joj i si*e mjesiti i stiskati.

Rekao sam joj da sam blizu. Rekla je samo nek ju tu*am što duže mogu, a to sam i uradio. Tu*ao sam ju tako i osjetio da ću svršiti, počeo sam ju tu*ati brže i prije nego sam trepnuo počeo sam svr*avati u nju. Ostali smo tako stajati dok mi se ku*ac nije skroz ispraznio. Zatim sam ga izvadio i legnuo pored nje. Rekla je: “Ovo je bilo odlično”

0 komentari