četvrtak, 9. lipnja 2016.

ISPOVEST – Bio sam u diskoteci i neka klinka je primetila da se na mom separeu pije skupo pice, u roku od par minuta je dosla nepozvana…

Za-sajt-311
Bio sam u diskoteku i neka klinka je primetila da se na mom separeu pije skupo pice, u roku od par minuta je dosla nepozvala, sela i krenula da pije sa nama. Prihvatio sam to i tako smo se upoznali, kasnije mi je pijana pu*ila na mom krevetu u stanu. Rekla mi je da je nevina pa nije htela da mi da u pi*ku. Pobesneo sam jer je bila super zgodna i zeleo sam da ga umočim. Nije mogla da se odbrani pa sam joj ga na silu zabio, krv je pocela da lije niz njene butine a ona je plakala. Nisam stao dok nisam svr*io. Sutradan mi je dosla njena majka na vrata i odrzala mi lekciju, rekla je da ce me prijaviti u policiju za to sto sam joj na silu odvukao cerku u krevet. Ali dzaba trud, nije mi trebalo mnogo da i nju odvucem u krevet mnogo je zgodnija od svoje cerke a i mnogo iskusnila. Uzivao sam, i uzivam i dalje

0 komentari