ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

ISPOVEST – Ljudi imao sam devojku 3.5 god, nikad nije htela da se uda za mene, kad god sam joj spomenuo prsten bar da je verim ostavila me je i kasnije ponovo vracala meni…

Za-sajt-142
Ljudi imao sam devojku 3.5 god, nikad nije htela da se uda za mene, kad god sam joj spomenuo prsten bar da je verim ostavila me je i kasnije ponovo vracala meni…pre 3 dana zatrduni, postajem otac i ona majka, kasnije sam kod ginekologa saznao da samsterilan nisam hteo da joj kažem za to, shvatio sam da ima nekog sa strane proveravao sam se i saznao sa kim ima se*s. Istina me ubila! to je bio naš bivši prijatelj kome dugujem pare, sa njim ne kontaktiram, izbegavam ga otkako nemam da mu vratim. Ćutaću, neću joj reći da am sterilan jer je volim i teško je imati neku kao što je ona.

0 komentari