petak, 10. lipnja 2016.

ISPOVEST – Musko sam i nikad necu ozeniti zenu koja zaradjuje manje od 1000 evra….

Za-sajt-116
Musko sam i nikad necu ozeniti zenu koja zaradjuje manje od 1000 evra.Ocu ja da sjedim i uzivam a ona radi i dava mi platu i usput mora da kuva i cisti.Ja cjeli dan igram igrice i mrtav sam umoran i da mi ne skuva morala bi da mi kupi gotovo. Ispovest:Imam 17godina i velike traume iz djetinjstva. Iako svi misle da sam bila mala i da se ne sjecam, itekako se sjecam! Mama, sjecam se kad si jedva disala na stepenicama placuci jer te pretukao, sjecam se kako si bjezala po balkonu dok te ganjao sa nozem… Tata, sjecam se kad si uzeo svoje stvari i otisao, sjecam se kako si povremeno dolazio i vracao mi nadu ali nista opet isto, sjecam se kada si mi se zakleo da je nikad nisi udario, a vidjela sam te. Sjecam se kada si me upoznao sa tvojom novom… Puno toga se ja sjecam. Razveli su se,ali i dan danas kad se sastave na isto lici. “Reci tati ovo”,”reci mami ovo”, sve preko mene. Bojim se imati svoju djecu, sta ako se ogrijesim prema njima kao oni prema meni?

0 komentari