nedjelja, 5. lipnja 2016.

Jutros mama mi javlja da joj je nalaz uredan i da se rak povukao


Jutros mama mi javlja da joj je nalaz uredan i da se rak povukao, nakon toga muz salje sms: Izabran sam za sefa poslovnice, evo vec me uvode u posao. Ja presretna. Nesto bila i super raspolozena reko da nagradim muza jednim dobrim se*om. Posaljem mu poruku da ga ceka dobar rucak. On javlja da ce zakasniti jer je tu kolega iz druge poslovnice koji mu danas mora sve prenijeti i da ce raditi duze. Meni opet djavo neda mira pa ga molim da javi kad krene kuci. Oko pola 7 stize sms krenuli smo.
Ja odmah kcerkicu posaljem kod komsinice. Skinem se gola i lezem na trpezariski sto a na listu papira napise sretno promaknuce. Cujem otvaraju se vrata ulazi moj muz a za njim njegov kolega sa posla. Zaledjena lica njih dva ne mogu vam ni opisati. A ja sam tako pala preko stola pokusavajuci se sakriti da me kuk jako boli. Na kraju smo se svi smijali 10 minuta bez prekida. I morala sam to odmah objaviti hahahah

0 komentari