nedjelja, 12. lipnja 2016.

MOJ OTAC JE BOLESNI MONSTRUM!!! Želeo musko dijete, dobio mene ...


MOJ OTAC JE BOLESNI MONSTRUM!!! Želeo musko dijete, dobio mene(cerku), žensko dijete koje je prezirao od samog rođenja. Maltretirao me je znači jos kao bebu, ne sjećam se ali mama mi je pričala da je u nekoliko navrata pokusao i da me ubije. GROZNO… Tada se mama spakovala, i otišla od njega, pobjegla. Sada sam živa i zdrava, zahvaljujuci njoj, a oca prezirem, jer to i nije otac. Moj “nazovi” otac me je potpuno zaboravio, nikada se nije ni trudio da nas vrati, a najzanimljivije od svega je da se nakon mame više nikada nije ženio, odao se alkoholu i nema više djece, znači ni muške ni ženske. Jedina osoba koja nosi njegovu krv sam ja, na njegovu žalost ženska osoba. Mama, volim te, ti si moj heroj, a ON on je niko i ništa obični GAD. Sreća da je mama brzo pronašla pravog muškarca, mog očuha, koji je njoj prava popora u životu a i meni je život bio

0 komentari