utorak, 26. srpnja 2016.

Mogu vam reći da počinjem biti sponzoruša. Neki dan sam šetala sa momkom i


Mogu vam reći da počinjem biti sponzoruša. Neki dan sam šetala sa momkom i opazila baš dobar auto i pitala momka kada će mo se vozati u ovakvom. On mi je rekaonikada ljubavi, to ne voza poštena raja. Malo kasnije je u automobil ušao gospodina nekih 40+ godina, onako fin. Par dana nakon toga sam spazila ponovo taj auto naparkingu i dolučila sam da napišem broj telefona i okačim na brisaš. Odma naveče sam dobila poziv, on pitao je ko sam i šta želim. Rekla sam da bih se voljela provozatiu njegovom automobilu. Provozao me, a nakon toga i pronosao, da tako kažem u skupom hotelu, hrana piće, zadovoljavanje svih potreba koje svaka žena ima. I na kraju,kada me dovezao kući dao mi je i 20 eura da izvedem momka na piće, hehe, koji kralj. Šteta što nisam prije uvidjela čari lakog života, ali vrijeme je ispred mene imam samo 20 godina. Poželite mi sreću u novom životu.

0 komentari