petak, 10. veljače 2017.

DJETE SAM VRLO SIROMAŠNIH RODITELJA…..

1
Djete sam vrlo siromašnih roditelja, roditelja koji sve u životu daju da bi me školovali, da bih postao neko i nešto. Često sam primoran da i sam radim i zarađujem kako bih uspio da “guram” naprijed i kako bi se želja mojih roditelja ispunila. Svako ljeto berem maline i baš lijepo zaradim.

Ove godine sam obzirom da imam dosta ispita koje moram završiti sebi isčitao i snimio na mobitel 3 skripte, te sam želio da po cijeli dan dok berem maline, slušam ono što sam isčitao, kako bih se što bolje pripremio. Međutim prvi dan kada smo došli na plantažu, moj “drugar” bar se tako predstavlja mi je iz zafrkancije pobrisao sa mobitela sve što sam danima pripremao.

Tako da ključni ispiti su uskoro, a ja nisam ništa kako treba pripremio. Koga da krivim, njega, sebe samog ili Boga koji mi je zapisao ovakvu sudbinu, GADNO TEŠKU

0 komentari