petak, 14. travnja 2017.

BILA SAM NA MORU SA JEDNIM DEČKOM, KOGA SAM TAMO UPOZNALA. BILA SAM S NJIM 10 DANA…

1-157
Bila sam na moru sa jednim dečkom, koga sam tamo upoznala. Bila sam s njim 10 dana i bilo je prelepo. Međutim saznala sam da ima vezu dve ipo godine, ali je vara kada mu se ukaže prilika.



Tih 10 dana sve se prvi javljao, zvao da se viđamo i poklanjao mi stvarno mnog pažnje. I kada smo se vraćali kući, pred rastanak kaže on meni drago mi je što smo se upoznali bilo mi je lepo.



Javi se kad dođeš do grad da se vidimo. Prošlo je 5 dana on se nije javio, izbacio me iz prijatelje sa fb ..a ja se zaljubila kao budala..
Razmišljam se sada da slikam sve poruke što mi je slao i pošljem njegovoj devojci, da ne živi u zabludi da je u srećnoj vezi. Ne želim da mu se svetim, ali žao mi je te devojke.

0 komentari