srijeda, 12. travnja 2017.

Drugarica mi je do usiju zaljubljena u jednog momka..


Drugarica mi je do usiju zaljubljena u jednog momka,i posto joj je bio rodjendan odlucila je i njega da pozove na zurku.

I tako naravno dok smo slavili i pili smo u jednom trenutku nam je malo bilo dosadno i odlucili smo igrati zmurke.

Tada smo se nas dvoje sakrili u kupatilo gdje je bio mrkli mrak,dok smo stojali osjetila sam kako mi gura svoj polni organ u stomak i tako malo po mal poceli smo se ljubiti i okrenuo me je.

Znala sam sta zeli,zelio se da vodimo ljubav od pozada i tada je uzeo mobiel da posvijetli kako ne bi pogrijesio rupicu a zapravo je sve to snimao a ne svijetlio.

Poslije toga je okacio video na you tube i to su siv moji drugari vidjeli a drugarica se naljutila na mene i ne zeli vise da pricamo.

POslije svega toga sama sebi sam postala gadna.

0 komentari