ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

PROŠLE GODINE SAM ODLUČIO DA ŽIVIM SA CUROM...

Image result for PROŠLE GODINE SAM ODLUČIO DA ŽIVIM SA CUROM...
Prošle godine sam odlučio da živim sa curom. Kada je to saznala moja mama mnogo se naljutila i bila je protiv toga, govorila da sam premlad iako sam imao 25 goduna. Kad smo odselili, zvala me 10 puta dnevno, ljutila se ako je ne posjetimo barem 3 puta na tjedan, nenajavljeno nam dolazila na vrata itd. Probao sam 100 puta razgovarati s njom, ali ne ide.



Prije mjesec dana sam prestao razgovarati s njom, nisam joj čak ni Božić čestitao, nadao sam da će napokon shvatiti da griješi i da će počet mijenjati neke stvari… ali ne, danas me prvo zvala tetka i izvrijeđala mi curu pa me onda zvao tata, napao me da smo moja cura i ja nepristojni i odvratni, pitam zašto, šta im je svima danas, ništa mi nije jasno, kad ono- majka im je rekla da je srela moju curu i da joj je ona rekla da je matora drolja.



Pitam kad ju je srela, kaže on jutros, a meni cura zadnja 4 dana ima temperaturu i ne izlazi iz kreveta, a pogotovo ne iz stana. Ne mogu vjerovati da mi majka tako laže. Majka mi je, rodila me, sve to stoji, ali preko svega ovoga joj nikada neću preći, ja i ona smo završili za sva vremena.

0 komentari