utorak, 29. kolovoza 2017.

U braku smo 11 godina i imamo dva sina… mislio sam do prije par dana da sam najsretniji čovjek


U braku smo 11 godina i imamo dva sina… mislio sam do prije par dana da sam najsretniji čovjek na planeti, ali… PROŠLE SEDMICE SAM SE RANIJE VRATIO SA POSLA I ZATEKOA MOJU SUPRUGU SA MOJIM MLAĐIM BRATOM… Od muke sam počeo da povraćam, moj brat i moja supruga u mom krevetu… odvratno…



Istog trenutka sam joj rekao da pakuje stvari i da napusti moju kuću, a ona mi je tada rekla da će povesti i sinove jer i onako DJECA NISU MOJA! Nisam mogao da vjerujem šta mi govori, želio sam da vjerujem da laže kako bi me povrijedila, ali… Reako sam joj da vodim djecu na DNK analizu, a ona mi je kroz osmijeh samo rekla BOLJE DA DAŠ MENI TE PARE… NISI OTAC! Pokupio sam klince i otišao na DNK analizu, danas sam dobio rezultate i kada sam ih pročitao tada sam shvatio da cijeli život živim u LAŽI, nekoj lažnoj sreći…



11 godina braka, 5 godina veze… 16 godina živim u laži, 16 godina mi žena zbog koje sam se sa roditeljima svađao, žena zbog koje sam sve drugove napusti, žena za koju sam bio spreman umrijeti NABIJA ROGOVE… Ni jedan sin nije moj…
DO “JUČE” SAM IMAO SVE, DANAS… DANAS NEMAM NIŠTA 🙁 Bolje da mi je Bog uzeo život nego što sam sve ovo saznao

0 komentari