utorak, 12. rujna 2017.

IGRAO SAM SE NA TATINOM LAPTOPU I SLUČAJNO UPAO NA NJEGOV FB PROFIL...

Rezultat slika za IGRAO SAM SE NA TATINOM LAPTOPU I SLUČAJNO UPAO NA NJEGOV FB PROFIL...
Igrao sam se na tatinom laptopu i slučajno upao na njegov fb profil. Iznenadio sam se kada sam vidio da se dopisuje sa komšinicom Anom, za koju cijeli grad zna da je, kako da kažem, LAKA ŽENA…
Vidio sam da se već više od godinu dopisuju, a što je gore i viđaju po hotelima i rade one stvari. Nije mi bilo lako, on plaća skupe hotelske sobe, a ja i sestra u školi nemamo ni za uživu, da ne razmišljamo o sokićim, a da ne govorim za mamu, ženu koja mu je neviđena potpora, žena koja bi sve za njega uradila.
Slikao sam veći broj zaniljivih dopisivanja, napravio lažni profil i obavijestio ih da je njihovim lažima došao kraj i da ako ne prekinu sa njihovim prljavim radnjama
da ću to javno objaviti. Nadam se da će mi uspjeti ovo i da ću tatu vratiti gdje mu je mjesto, u porodici i sa porodicom…

0 komentari