četvrtak, 28. rujna 2017.

IMAM 46 GODINA I OD MOG MUŽA SAM STARIJA 5, DA STARIJA....


Imam 46 godina i od mog muža sam starija 5, da starija. Imamo troje djece i mislila da imam divan brak, divnog muža. Juče kada sam se vraćala sa posla dok sam čekala bus pokupio me je moj dobar prijatelj koji je inače kamiondžija. Tako dok smo čekali na semaforima za ulazak u grad odma pored nas, tačnije tu ispod mene se zaustavio službeni auto mog muža.Vidjele su se i nečije gole ženske noge na mjestu suvozača i pomislila sam da mo je to neka kolegica.


 Tamam sam uzela za mobitel da ga nazovem da mu kažem da sam konačno i ja iznad njega, a u tom trenutku je on svoju desnu ruku prebacio preko tih golih nogu i zavukao je gdje joj nije mijesto. Zaledila sam se, preblijedila, čak je i prijatelj to primjetio, a rekla sam mu da mi škodi vožnja u kamionu. Kada je muž došao kući rekao je da je sa novom pripravnicom išao u susjedni grad nekim poslom,baš neka fina djevojčica, tako mi je rekao. Ništa mu nisam rekla, ali kroz glavu mi je prošlo na hiljadu službenih puteva koje je imao, KOJI SU BILI SLUŽBENI, A KOJI “NESLUŽBENI”??? Bože, prestara sam da ponovo počinjem život, premlada da ga ovako živim…

0 komentari