subota, 2. rujna 2017.

JUČE SMO PORODIČNO ROŠTILJALI I U JEDNOM TRENUTKU MOJ ZET, MUŽ MOJE MLAĐE SESTRE JE BEZ IKAKVOG


Juče smo porodično roštiljali i u jednom trenutku moj zet, muž moje mlađe sestre je bez ikakvog razloga počeo da psuje moju sestru i na moje oči, joj opalio takvu šamarčinu da joj je pukla usnica. Samo mi je pao mrak na oči, skočio sam i počeo da ga nekontrolisano tučem.




Kada su me odvojili, i kada sam se smirio vidio sam da sam mu polomio nos i potpuno zatvorio desno oko. Na moje iznenađenje sestra je vidjevši to počela mene da psuje i govori kako sam monstrum od čovjeka, luđak i slične uvrede. Nisam mogao da vjerujem, pa kao brat sam stao u njenu zaštitu, a ona tako. Odvela ga da izvadi ozljedni list,




hoće da me tuže za nanošenje teških tjelesnih povreda. Da li možete da vjerujete? Šta se to desi u ženskoj glavi pa toliko zavole muževe da ih vole više nego rođenu braću. Ne kažem da je to neki fin, kulturan, pažljiv muškarac, ALI NASILNIK KOJI JE SVAKODNEVNO MALTRETIRA! Ne razumijem, al stvarno ne razumijem.

0 komentari