petak, 29. rujna 2017.

MOJ MUŽ JE STERILAN I ON TO ZNA. POČETKOM JUNA SAM BILA NA ..


Moj muz je sterilan i ne moze imati djece ali ja sam uradila jednu veliku glupost. Bila sam sa drugaricama na odmoru i one su upoznale neke momke posto su one slobodne a bio je jedna prelijep koji je bio sam. Posto je on bio uglavnom je vrijeme provodio sa mnom jer sam i ja bila sama i tako malo po malo nas dvoje smo postajali sve prisniji i priisniji.


 I tako jedno vece setali smo nas dvoje sami pored plaze a onda smo sjeli na jedno mjesto da odmorimo,i tu smo se poceli ljubiti a onda smo otisli do kraja. Tako mi je bilo lijepo i to me podsjetilo na studentske dane i nikome nismo rekli za to.
Ali kada sam se vratila nakon mjesec dana pocela sam osjecati neke mucnine,uzela sam test da provjerim i bio je pozitivan. Ostala sam trudna sa tim deckom sad ne znam sta da radim ako decko sazna za to bicu u velikim problemima.

0 komentari