utorak, 26. rujna 2017.

OŽENIO SAM DEVOJKU KOJA JE VRLO POBOŽNA, DEVOJKU KOJA JE SUPROTNOST OD VEĆINE..


-Oženio sam devojku koja je vrlo pobožna, devojku koja je suprotnost od većine današnjih devojaka. Prvo jutro smo trebali svi zajedno da doručkujemo, moji roditelji, žena i ja.
Onako sav sretan jer je konačno bila moja, jer mi nije dala prije braka ni da je pipnem,a kamoli šta drugo, rekao sam joj pred mamom kako ima najlepšu guzu od svih cura na ovome svetu,reko da je malo pohvalim..
U tom momentu kad sam to izjavio, prišla mi je i opalila takav šamar da mi je suza krenula niz lice… Moja mama šokirana mojim rečima. priđe joj i na moje još veće iznenađenje reče joj SNAJKO TREBALA SI GA I SA DRUGE STRANE,MALO MU JE TO, BAŠ JE BEZOBRAZAN.
Nije joj trebalo dvaputa reći i pukao je i drugi šamar odma. Kako sam ih obje tada izhrlio, Bože, pa dvije žene koje volim naj više na svijetu…

0 komentari