četvrtak, 14. rujna 2017.

PRE 8 GODINA SAM SA DEVOJKOM OTIŠAO U AUSTRIJU. TAMO SMO DOŠLI…


Pre 8 godina sam za devojkom otišao u Austriju, samo sam spakovao stvari, uzeo pasoš i otišao. Tamo smo došli kod njene sestre, imao sam 400 evra u džepu i znao sam 10 reči nemačkog, 5 dana posle toga sam se zaposlio na građevini, a ona kao frizerka par dana posle mene. Mislisli smo kako nam je super krenulo.


 Posle mesec i po dana njena sestra nam je dala ključeve od stana za koji je renta bila plaćena za 6 meseci da se priviknemo i osamostalimo. Jednog dana došao sam ranije s posla i i zatekao njenu sestru da brise prozore,


bilo mi je cudno s obzirom da zena to obavlja, najavio sam se i otisao na tusiranje. Zavrsio sam tusiranje seo u boravku, pustio TV, odjednom dolazi njena sestra i seda pored mene… ja se odmakne od nje ona neprimetno seda do mene, zapricava me kako bilo na poslu itd… ja sam ustao i otisao do samo posluge, cekao sam da se zena vrati s posla. Toliko vremena proslo nisam se osudjivao da kazem to zeni iz razloga sto je njena sestra puno pomogla. Cenim je i postujem. Ne zelim “to” sto zeli ona.

0 komentari