nedjelja, 3. rujna 2017.

SUPRUGA ME NAPUSTILA JER SAM UDARIO NASU KCERKU ALI JE BIO DOBAR..


Supruga me htjela napustiti jer sma udario nasu kcerku koja ima 17 godina samarom. Ali uopste ne zalim zbog toga jer je moju zenu nazvala kuckom a mene stokom i pljunula nas,a sve zbog toga sto je nismo pustili s drustvom da izadje u neku diskoteku. Nikako ne zalim zbog toga nego mi je krivo sto je nisam jos koji puta udario ali moja zena nikako ne da na nju i zbog toga i jeste takva,jer joj njena majka sve popusta pa sad nemamo nikako kontrole nad njom.


 Ali dovest cu ja nju u red pa ako je cijena toga da me zena ostavi neka me ostavi,ali da moje dijete bude bezobrazno i da ne postuje roditelje e pa to nece moci ili kada napuni 18 godina neka se pakuje i ide.


 Ja dok sam bio manji svojim roditeljima nisam smio odgovoriti a kamoli da im tako nesto kazem ali zato imam veliko postovanje prema njima jer su me naucili pravim vrijednostima.

0 komentari