petak, 29. rujna 2017.

ZNALA SAM DA MOJA DRUGARICA NEMA DOVOLJNO NOVCA I ZATO SMA NA SVADBI PROCITALA…


Moja najbolja prijateljica moja kuma i zena koju volim kao sestru bila je u velikim finansijskim problemima ali nije mi to htjela reci a ja sam primijetila da je to muci. I na svadbi kada je doslo vrijeme da se dijete koverte ona je bas bila neraspolozena i kada mi je dala kovertu vidjela sam da je u njoj samo 20 evra,ali meni to uopste nije bilo bitno zeljela sam samo da je oraspolozim. I zato sam uzela mikrofon i onako javno rekla da zelim da se zahvalim svojoj kumi sto mi je poklonila putovanje na medeni mjesec i ovih 500 evra u koverti.


 Svi su joj aplaudirali i govorili da niko nema bolje kume,a ona jadnica se izgubila jer je bila svjesna da sam to sve slagala. Poslije me pitala zasto sam to uradila i rekla sam joj da nije bitno koliko je novca ona meni dala jer je u zivotu mnogo vise dala meni nego moji roditelji. Samo su mi ruzali novac i nista vise a ona i njena porodica bukvalno su me odhranili i uz njih sam naucila sta je i koliko je bitna porodica.

0 komentari