četvrtak, 12. listopada 2017.

IMAM 24 GODINE I VEĆ 3 PUTA SAM SE PORODILA...


Imam 24 godine i već 3 puta sam se porodila, svaki puta sam bila na granici života i smrti jer sam sva 3 puta rodila carskim rezom. Rodila sam 3 zdrave djevojčice i ja sam sretna, ali muž ne, često kaže da još uvijek nema djece, jer muško je dijete, a curice su…




curice i ništa više po njemu. Nakon drugog porođaja ginekolog mi je proeporučio da se više ne bi trebala porađati… ali, već sam rodila i treći put i već sam trudna četvrti put, 3. mjesec trudnoće 🙁 . Muž mi je rekao da ću rađati dok ne rodijem nasljednika, tj sina… Danas sam išla kod ginekologa da mi kaže kojeg je pola beba koju nosim u stomaku i rekao mi je da je ponovo curica i to 99 %… Kada mi je to rekao totalno sam pala psihički, jer bojim se onoga što uskoro dolazi…




Ukoliko ovaj porođaj i preživim, petu trudnoću, odnonso peti porođaj sigurno neću preživjeti, mnogo se plašim i za svoj život, ali i za živote mojih princeza… ako se meni šta desi ko će se brinuti o njima jer ih ni rođeni otac ne želi. Ne mogu ni da zamislim kakva ih sudbina čeka

0 komentari