petak, 6. listopada 2017.

U braku smo bili skoro 3 godine. Ono lijepa je, dobra iz dobre porodice, samo je mnogo lijena…

1.J
U braku smo bili skoro 3 godine. Ono lijepa je, dobra iz dobre porodice, samo je mnogo lijena, MRSKORAD. Dok je išla na posao, prelazio sam joj preko toga što nema redovnog ručka, večere, što je posuđe danima prljavo, veš neopran.

Čak sam i ja “zasukivao” rukave i odrađivao nekada te njene poslove. Međutim prije 3 mjeseca je došla i rekla da je napustila posao jer joj je šef naporan, ne da joj da “diše” i kako bi mene učinila ljubomornim rekla mi je da joj je šef ŽENSKAROŠ. Mislila je da ću se ja upecati na kartu ljubomore, ali nisam ja taj… Nakon mjesec dana od kada je napustila posao, dobro sam razmislio i ponudio joj razvod, mislim istjerao sam je iz kuće.

Malo mi je teško jer je odvela i našeg sina, ali navići ću se. Bolje da malo patim za sinom, nego da radi njega cijeli život patim sa njom, da je hranim, oblačim, da budem njen rob. Ovako probati ću naći neku vrijedu i sposobnu sa kojom ću moći nešto ostvariti u životu. Život je jedan i želim od njega nešto uraditi.

0 komentari