petak, 3. studenoga 2017.

IMALI SMO SVOJ SVIJET, ON, JA I NIKO VIŠE. NIKO NAM VIŠE NIJE NI TREBAO...


Bili smo u vezi 4 godine, živjeli zajedno u nevjerovatno velikoj ljubavi. Imali smo samo svoj svijet, on , ja i niko više. Niko nam više nije ni trebao… ali se odjednom naglo promijeni, totalno “ohladio”.
Osjećala sam da sve to ne vodi ničem dobrom.
Onda mi je jedan dan dok sam bila sa prijateljicama u gradu stigla poruka od njega: LJUBAVI OVAKO VIŠE NE IDE, MISLIM DA BI NAJBOLJE BILO DA PREKINEMO NAŠU VEZU…




Odjedanput su suze krenule niz lice, prijateljice šokirane, pitaju šta mi je, a ja bez ijedne riječi ustajem i trčeći idem ka stanu, želim da ga vidim, da mi objasni ZAŠTO??? Ulazim u stan, a on na hodniku, na koljenima sa ispruženom rukom i u njoj kutica sa prstenom i nastavlja poruku koju mi je poslao par minuta prije, …
I PRETVORIMO JE BRAČNU VEZU, PA AKO SE SLAŽEŠ…. ŽELIŠ LI SE UDATI ZA MENE?




Dva nevjerovatno velika šoka u samo par minuta, naravno rekla sam DA i u početku sam bila malo ljuta na njega jer je to na ovaj način izveo, ali sam sada zahvalna, jer nakon tog dana sam svjesnija da mi je on sve i da ne mogu bez njega.

0 komentari