subota, 4. studenoga 2017.

ISPOVEST: Cura me prevarila s ozenjenim covekom i njegova zena je to saznala…

ISPOVEST: Cura me prevarila s ozenjenim covekom i njegova zena je to saznala…
Cura me prevarila s ozenjenim covekom i njegova zena je to saznala. Kontaktirala me putem fejsbuka i predlozila mi da im se osvetimo. Recimo samo da su se nase ideje osvete razlikovale.. njena je bila malo ekstremnija, ali pristao sam. Na kraju je ona istukla moju curu, a ja njenog muza i mi smo zavrsili skupa. Cudno kako se neke stvari poklope😂

Imam prijateljas kojim s vremena na vrijeme spavam, volim ga, puno, on ne zeli biti sa mnom,ali ne zeli da sam ja i sa kim drugim niti da je on s nekojom drugom. Nervira me ta sva situacija, jer priznao mi je da me voli i da ne moze podnijeti misao da iti jedno od nas ima nekog drugog. Prvo sam mislila da laze, i da to kaze samo zbog seksa, ali neko vrijeme sam pazila sto radi i s kime izlazi, i stvarno, ne gleda niti jednu curu kao sto mene gleda i ni jednoj drugoj ne napise svako jutro poruku cim se probudi. Zasto onda ne zeli biti moj decko?

0 komentari