utorak, 7. studenoga 2017.

ISPOVEST: Uhvatila sam muza kako se “zabavlja” sa komsinicom..

ISPOVEST: Bila sam trudna, 5. mjesec trudnoće kada sam se ranije od planiranog vratila kući sa ljetovanja i zatekla muža …
Bila sam trudna, 5. mjesec trudnoće kada sam se ranije od planiranog vratila kući sa ljetovanja i zatekla muža kako se u našem bračnom krevetu “zabavlja” sa mladom komšinicom. Tuliko su bili zaneseni da me nisu čuli kada sam ušla, niti su me primjećivali na odškrinutim vratima sobe. Takav šok nisam doživjela i plašila sam se da od te količine stresa ne pobacim. Gledala sam ih nekih par minuta, a onda sam tiho izašla i prvim autobsom se vratila za Crnu Goru, stim da sam ovaj put izabrala najskuplji hotel. Tu sam ostala idućih 10 dana, znači produžila sam odmor za 7 dana, a za to vrijeme sam mu se osvetila na najgori mogući način. Pored toga što sam sa računa skinula skoro 2.000 eura svaki dan sam vodila ljubav sa 3-4 različita muškarca. Za tih 10 dana sam bila sa ...ostatak ispovjesti prolitajte klikom na sliku ispod ..

0 komentari