utorak, 7. studenoga 2017.

MOJ DEČKO NEĆE ZNADI DA SAM NA POČETKU NAŠE VEZE RADILA NEVJEROVATNE STVARI...


Moj dečko nikad neće znati da sam na početku naše veze radila nevjerovatne stvari.
Svako jutro sam ustajala prije njega kako bi oprala zube da nemam jutarnji zadah,kad bi se najavio da
će doći nekad ujutro do mene ustajala sam u 5 da operem posteljinu i osusim u susilicu da mu miriši kad se uvuče kraj mene jer se vratim u krevet (kako cijelo vrijeme sam spavala).




Nikad neće znati da sam stavljala na sebe odvratne maske od kojih mi se povraćalo da mi koža bude nježna jer on je takvu voli.Niti će znati da svaku noć se budim kako bi provjerila da li su mu noge pokrivene.




Da skoro svako jelo sam pravila dva puta jer prvi put mi uvijek izgori ili ne uspje a nisam htjela da on to jede.Nikad neće znati šta sam sve radila za njega.Nikad neće znati da
sam već tad znala da je on čovjek moga života.

0 komentari