četvrtak, 2. studenoga 2017.

MOJ SUPRUG NON STOP PREKO FEJSA MUVA NEKE KLINKE!!


Moj muz stalno muva neke nepoznate devojke na fb, instagramu gde stigne i nece da prizna uvek ga uhvatim. Ne priznaje dok mu ne pokazem dokaz u lice. 🙁 imamo sina koji ima godinu i 2 meseca počinjem da ludim!!!

Drugarica mi je rekla da nadjem nekog muskarca da uzvatim udarac, prihvatila sam predlog! Našla sam jako zgodnog decka na fejsbuku istetoviranog nabildovanog sa kojim sam se odmah prvo veče našla na udaraljku. Dala sam tom liku svoj telefon i rekla da me snimi dok me divljački rastura otpozadi.



 Onda sam se iz čistog mira obukla i rekla ovom liku da sam ovo uradila iz osovete mužu. Nakon što sam stigla kuci snimak je bio poslat na viberu mog muža! Čim je došao kući plakao je kao dete da to ne radim više! zakleo see da će obrisati fejbuk i instagram.

Sada nam se odnos potpuno promijenio,nema vise volim te ljubavi,duso sreco nego je uvijek nesto nadrndan i nervozan.

Stalno nesto galami i psuje a ja to vise ne mou izdrzati ozbiljno razmisljam o razvodu i mislim da cemo se na kraju razvesti.

0 komentari