srijeda, 15. studenoga 2017.

MOŽDA SAM ZGRIJEŠILA ALI DRUGOG NAČINA NIJE BILO....MUŽ JE STARIJI 10 GODINA OD MENE...


Možda sam zgresila, ali drugog nacina nije bilo… Moj muz je 10 godina stariji od mene i prije nego smo se vencali bio je nesretno ozanjen i sa tom zenom ima kcerku. Muz ne zeli da imamo seS kada je tu njegova cerka iz prvog braka.




Ona zivi sa majkom i dolazi kod nas na nedelju dana svakog meseca i on me tada jedva poljubi i odbija me sa recenicom ‘cerka mi je u sobi pored’ Ona nije mala, ima 15 godina. Dosla je prosle nedelje kod nas na rucak, posto je ona probirljiva i razmazena ne voli da jede sta joj se spremi,
PoGOTOVO NE STO JA SPREMAM, tog dana pekla sam pile u rerni i presolila sam njen batak,kada smo posedali za stolom taj presoljeni batak izvadila sam njoj i odmah pocela da drami da je presoljeno i otrcala u sobu,




onda je muz krenuo za njom ja sam tada isokristila priliku i batake i kad je suprug dosao da proveri da li je batak zaista preslan video je da nije, odmah sam skočila da mala umišlja i fantazira… posle je otisao da raspravi sa njom cula sam kako joj govorio da vise ovde nece krociti. Sada konacno mogu poceti noramal zivot

0 komentari