ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

PREVARILA SAM MUŽA, JEDNOM, POKAJALA SE I ŽELJELA DA PRESTANE. MOG MUŽA JE NAZVAO DOTIČNI....


Prevarila sam muza, jednom, pokajala se i zeljela sa prestane. Mog muza nazvao je doticni gospodin s kojim sam ga prevarila na mobitel i detaljno ispricao situaciju. Toliko je bio slomljen.




Nakon nekog vremena situacija se poboljasavala. Cini se kao da prelazi preko toga. A ja, slomljena, depresivna, sanjam kako me ostavlja, njegove suze sam vidjela i bole me. Mislim da treba da ga ostavim, a volim ga vise od zivota.




I tako dok sedimo mi u kući, mama se požali kako ima neki virus u telefonu i kako joj telefon jednostavno rečeno koči, na šta će baba dodati:”A to li je to” mi je pogledamo začuđeno, a ona nastavi:”pa kad pričam telefonom uvek kašljem”…

0 komentari