ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

U TRUDNOCI SAM SE UDEBLJALA STO JE I NORMALNO ALI..


U toku trudnoce sam se udebljala sto je i normalno ali kada sam se porodila ostalo mi je nekoliko kilgrama viska pa se i nisam nesto trudila da ih odmah skinem,. Ali to je mom muzu stras smetalo non stop mi je govorio kako sam debela,salo mi visi,da malo pogledam ostale zene kako su lijepe i  zgodne a ne kao ja. Njemu je to izgleda vise smetalo nego meni a ja sam mu rekla ti ako mene volis,volit ces me debelu i mrsavu na sa mi je on samo presutio.


 I sada sam odlucila da krenem u teretanu da da skinem visak kilograma i zategnem kozu sto se rasirila i onda kada budem top riba necu mu dati da mi pridje djubre jedno. Najlakse je nekome nesto pricati mogao bi i on malo skinuti svoj stomak ali ja mu nista ne govorim za to,ali pocet cu i ja njemu malo brojati pa neka vidi kako je to.

0 komentari