ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

ŽIVIM NA SELU I VAŽIM ZA VELIKOG ŠVALERA, PODSVJESNO SVE ZNA I MOJA ŽENA. JA I ŽENA SMO BILI NA NJIVI...


Živim na selu i važim za velikog švalera, podsvjesno sve zna i moja žena. Ja i žena smo bili na njivi, proljetni radovi i tada sam dobio poruku od jedno ljubavnice DA JOJ GORI I DA ŠTO PRIJE DOĐEM.




Nisam znao kako da se izvučem i slagao sam ženi da je tetki pozlilo i moram da je vozim u bolnicu. Ona je ostala u njivi, a ja samo otišao. Nakon sat i po sam se vratio i rekao joj da se neko iz sela našalio sa mnom i da na sreću ništa nije tetki. Na šta mi je žene rekla da je selo naprosto poludjelo, kaže “čim si ti otišao dva mladića iz obližnjeg sela su me napala i kažu ili da im pjevam ili da pušim” Kada sam je pitao šta je uradila, rekla mi je “od žalosti za tetkom nisam mogla da glasa pustim, kako da pjevam”




Ne znam da li je prvoaprilska šala obzirom da je bilo za 1. april ili je stavno tim mladićima uradila to. Šta ako me vara i ako to cijelo selo zna, pa svi mi se sigurno iza leđa smiju…

0 komentari