četvrtak, 7. prosinca 2017.

BILA JE JEFTINA DROLJA. Cijeli grad je to znao, pa i sam ja. Mnogo muškaraca se “učilo”


BILA JE JEFTINA DROLJA. Cijeli grad je to znao, pa i sam ja. Mnogo muškaraca se “učilo” na njoj. Ja sam sa željom da i ja “postanem muškarac” kontaktirao je i dogovorili smo se da je pokupim i odvedem kod mene u vikendicu za nekih 20 eura.
Tako je i bilo pokupio sam je, ali smo se na prvu




baš zaljubili, bila je to ljubav na prvi pogled. Iako je od mene starija 6 godina ubrzo nakon te noći sam je zaprosio i oženio. U početku moram da priznam mi je bilo malo bed, što je imala takvu prošlost, ali kada sam je bolje upoznao i kada sam saznao da je to bila prisiljena da radi kako bi zaradila novac za lijekove njenoj mami, jednostavno sam prešao preko svega. Živimo evo 4 godine, prošle godine smo dobili i kćerkicu i baš smo sretni.
Moji su me se da tako kažem odrekli, nikada




nisu prihvatili da im ona bude snaha, ali meni sve to nije bitno, bitno mi je kakva je ona osoba nakon što je mene upoznala. Znam 100% da nakon mene nikada ni sa jednim drugim muškarcem nije spavala, često kada me provociraju kažem BITNO JE KO JE ZADNJI, A NE PRVI.

0 komentari