petak, 15. prosinca 2017.

CURA ME PREVARILA SA OŽENJENIM ČOVJEKOM....


Cura me prevarila s ozenjenim covekom i njegova zena je to saznala. Kontaktirala me putem fejsbuka i predlozila mi da im se osvetimo.
Prvo nisam htio ali kasnije sam se bacio u razmisljanje zasto ne bi,kada je ona meni to uradila mogu i ja njoj.




Nakon dva-tri dana nazvao sam je i rekao da hocu ali pod uslovom da im se grdno osvetimo jer sam zaista volio svoju suprugu i ne znam zasto joj je to trebalo.
Nekoliko dana smo smisljali sta da uradimo,ako samo spavamo jedno sa drugim nije to to.
Onda je ona dosla na ideju da ona istuce moju suprugu a ja njenog muza i pristao sam na to.
Bgm dobro smo ih nalupali i poslije osvete nastavili smo se vidjati.




Moja supruga je otisla od mene a i ona je izbacila muza iz stana jer je zivio u njenom stanu,nakon mjesec dana vidjanja nas dvoje smo poceli vezu.
Evo sada smo vec pet mjeseci u sretnoj vezi,kako zivot ponekad mozee biti cudan i sada kad razmislim uopste mi nije zao sto me prevarila jer sam sada sretniji.

0 komentari