srijeda, 6. prosinca 2017.

DANAS SE BRAKOVI VRLO LAKO RASPADAJU A RAZLOG TOME JE..


Nikada nisam vjerovao da se brakovi mogu tako lako raspasti ali i sam sam bio svjedok tome kada se moj brat razveo. A razlog tome je uglavnom nedostatak komunikacije  i razgovora medju bracnim partnerima a ja nisam zelio da se i meni tako nesto desi. Kada sam primijetio da se moja zena bas udebljala odmah sam joj to rekao,i u pocetku joj je bilo krivo ali odmah smo otisli kupili sprave za vjezbanje i poceli trenirati. 

 Jedan period je toliko bila ljuta na mene zbog toga sto sam joj rekao da nije htjela ni da razgoara sa mnom,ali danas evo nakon 7 mjeseci zahvalna mi je na svemu jer je dotjerala svoju liniju skoro do savrsenstva. Sada izgleda duplo bolje nego sto je rije izgledala kada nije bila debela,i sada kada je pitam jesam li bio upravu kada sam joj rekao da treba smrsati ona se smije i zna d aje pogrijesila sto se ljutila na mene.

0 komentari