srijeda, 13. prosinca 2017.

DJEČAK ŽRTVA NASILJA PODIGAO MMA SVIJET NA NOGE: PRVAK UFC-A STIPE MIOČIĆ PONUDIO POMOĆ!


Emotivni video mladog Kitan Džons (Keatona Jonesa) u kojem priča kao žrtva sveprisutnijeg nasilja u školama (tzv. bullying) u vrlo je kratkom roku postao viralan. Kitan je objavio srceparajući video u kojem se pita “Zašto je fino zlostavljati one koji su malo drugačiji od drugih?”. Tokom svoje ispovijesti pred kamerom Kotan se rasplakao, a rasplakao je i mnoge ljude koji su pogledali video.

“Zašto me gnjave, koja je svrha? Zašto uživaju kada su zli prema nevinim ljudima? To nije u redu. Rugali su se mom nosu, rekli su mi da sam ružan i da nemam prijatelja… Polili su me mlijekom, bacali hljeb na mene”, ispričao je Kiton i nastavio.

“Zašto su to napravili baš meni? Ljude koji su različiti ne treba kritikovati zbog toga, jer to nije njihova krivica. Ako te već ismijavaju, ne treba pustiti da te to dira”, zaključio je u jednominutnom videu.

Pomoć i poruke podrške pristižu mu sa svih strana, a posebno se ističu one koje dolaze iz MMA zajednice. Jedan od prvih koji je skrenuo pozornost na Kitona je predsjednik UFC-a Dejna Vajt (Dana White). On je ekspresno izrazio želju da ga dovedu u Las Vegas kako bi se s njim upoznali i proveli ga kroz UFC-ovo središte.

“On je jedan jako pametan dječak kojeg zlostavljaju u školu. Ovaj video mi je slomio srce. Želim ga dovesti u Las Vegas da ga upoznam i da ga provedemo po našem centru. Ako iko zna kako mogu s njim stupit u kontakt, molim vas da mi javite. Hvala svima”, napisao je Vajt na svom Instagram profilu i podijelio Kitonov video.

Javili su se i brojni borci koji su ostavljali poruke podrške, a među njima našao se i prvak Stipe Miočić.

“Kitone, čuvam ti leđa. Pripremam se za svoju iduću borbu, ali samo reci i odmah stižem. Dođi i budi dio mog trening kampa. Znaj da nisi sam. Tu sam za sve što trebaš”, napisao je Stipe na Twitteru i još jednom pokazao šampionsko srce.

U nastavku pogledajte kakvu su poruku mladom Kitonu ostavili i drugi borci, a među njima su se našli i aktaelni UFC prvaci Danijel Kormier (Daniel Cormier) i Tajron Vudli (Tyron Woodley).

IZVOR Avaz.ba

0 komentari