nedjelja, 10. prosinca 2017.

IMAM 19 GODINA, ŽELJA MI JE BILA DA UPIŠEM FAKULTET, ALI ME JE MAMA...

Rezultat slika za IMAM 19 GODINA, ŽELJA MI JE BILA DA UPIŠEM FAKULTET, ALI ME JE MAMA...
Imam 19 godina, želja mi je bila da upišem fakultet, ali me je mama doslovno natjerala da se udam za komšiju koji ima Njemačku penziju, preko 1.000 eura mjesečno,




a sve kako bih ja tu penziju naslijedila kada on umre i živjela lagodnim životom. Mama me je poslije natjerala i da ostanem trudna kako bi me on više cijenio i poštovao. Problem je što to nije njegovo dijete, odnosno momak sa kojim sam ostala trudna je neki tip iz Zagreba kome ja mama dala 100 eura da dođe kod nas i spava sa mnom bez zaštite. Ne volim tog čovjeka,




pitanje je kada ću naslijediti tu penziju, jer je on relativno mlad, ali mi ga je žao jer ga moja mama iskorištava na vrlo zloban način… Mama je stvarno opsjednuta novcem i sve bi uradila zbog njega

0 komentari